Saturday, September 11, 2010

lawak-sembahyang itu tiang agama.

Ha..!assalammmualaikum..
dh lama aku x msk blog ni n x update..mmg lar..dh x msk,mcm mna nk update kn..
ha!nmpak...haha..
disebab kn cuti IS cuti..aku pn bkan main cuti lar..haha..ckp bnyak x mau..skunk aku da stu cter untk korng..
bermulalah..


aku mat..aku ni pendiam sikit orangnye.maklumlah,orang kata diam2 berisi..sbp 2 aku diam..tpi aku x berisi-isi plak..kat mna nk berisi entah lar..haha..ha.!
pda mnggu yg lalu aku ada pergi ke kelas agama..kls agama 2 buat hari mnggu..gla gak tok guru aku ni..orang ari minggu cuti,dia rajin plak mengajar..

ustaz :ha..hari ini ustaz nk ajar mat,soip,man smbhyg dan kita akn prektis kn nye nnti..spb smbyg itu tiang agama..
mat:baiklah ustaz...!
soip:ustaz..baiklah..!
man:baik2lah ustaz...
ustaz :kmu brtga prgi ambl air smbhyg dan jdi makmun ..!

semasa smbhyg..!

ustaz:allahhuakbar..........
mat:cpt2 dh allahhuakbar dh 2...
soip:ok2....
mat:allahhuakbar....
soip:allahhuakbar....
man:allahhuakbar....

man:eh2 soip..!tdi kau ambl air smbyg x bsuh kaki ker..?
soip:eh kau ni..diam2 dh lar..bkn nye org tw pn..eh!!smbyg mna blh ckp..kn ustaz dh bg tw tdi..
man:ye lar kau...ye2 kn..asal kau ckp?
soip:kau yg ckp....dh2...shuttttt....!!!
man:ok2...!!
mat:nasib baik aku x ckp...!!korng x dngr ckp ustaz..!
man:shutttt..!
soip:shuttt.......!!

  
http://akugilafunction.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment